K&H Cégvonal

Cégvezetőként biztos tapasztalta már, hogy a megfelelő időben kapott válasz nélkülözhetetlen egy-egy fontos döntés meghozatalában. A K&H Cégvonal telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével információkhoz juthat számlájáról és intézheti vállalkozása pénzügyeit, anélkül, hogy valamelyik bankfiókunkat felkeresné.


  • hatékony, gyors ügyintézés

  • nem kell sorban állnia a bankfiókban

  • kényelmesen, telefonon keresztül intézheti bankügyeit

  • a nap 24 órájában bármikor elérhető

 

A szolgáltatás részletes kondícióit a mindenkori Hirdetmény Vállalati ügyfeleknek tartalmazza.

 

kinek ajánljuk?

 

 

  • aki folyamatosan úton van, miközben kézben kívánja tartani a pénzügyeket is

  • aki sorban állás nélkül szeretne banki információkhoz jutni

  • aki a bankfióki nyitva tartáson túl szeretne információhoz jutni, megbízásokat kezdeményezni

 

  • magán pénzügyeit szeretné könnyedén nyomonkövetni

Az ön igényeihez alkalmazkodva

 

  • sokoldalú szolgáltatások

  • munkatársait is meghatalmazhatja bizonyos banki tevékenységek elvégzésére, differenciált jogosultságokkal

    • lekérdező ePIN: kizárólag az érintett / jogosult számla feletti lekérdezésre alkalmas

    • tranzaktáló ePIN: tranzakció elvégzésére jogosítja fel birtokosát

  • ePIN kóddal történő azonosítás nélkül igénybe vehető szolgáltatások

    • információ a K&H Bank termékeiről, szolgáltatásairól

    • információ a K&H Bank fiókhálózatáról, ATM hálózatáról

    • ePIN kód törlése és tiltása

    • bankkártya és hitelkártya tiltása

    • általános reklamációkezelés

    • K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás

    • Azonosító eszközök tiltása

  • ePIN kóddal történő azonosítással az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe

    • Számlaegyenleg lekérdezése

    • Számlaadatok lekérdezése, utólagos havi számlakivonatok küldése

    • Rendszeres, állandó összegű forint átutalási megbízások kezelése

    • Forint- és Devizaátutalási megbízások kezelése

    • VIBER átutalási megbízások kezelése

    • Saját számlák közötti átvezetés, konverziós átvezetési megbízás

    • Lekötött betét kezelése

    • Mobilinfo megbízások kezelése

    • Tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése

    • Általános reklamáció kezelése

    • Folyószámla hitelkeret megszüntetése, csökkentése

    • Bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések, stb.)

    • Bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés1

    • Pótkártya rendelés

    • Bankkártya használati limit módosítása 

 

A K&H Cégvonal szolgáltatása díjmentes, sőt számos tranzakció esetében - amennyiben K&H Cégvonalon adja meg megbízásait - annak költsége kedvezőbb, mint a fiókhálózatban megadott megbízásoké.
Használja telefonos ügyfélszolgálatunkat, mellyel Ön kényelmesen, gyorsan kaphat információt számláiról az ország bármely pontjáról, illetve külföldről is.
További információért hívja a K&H Cégvonalat a (06 1/20/30/70) 335 3355-ös telefonszámon, vagy érdeklődjön számlavezető bankfiókjában!


hogyan veheti igénybe?

 

  • amennyiben rendelkezik K&H vállalkozói bankszámlával, kérje a szolgáltatás beállítását a számlavezető bankfiókjában. A szerződéskötést követően a K&H Cégvonal szolgáltatást az tranzaktáló, illetve a lekérdező által külön-külön megadott 6 jegyű ePIN kóddal és K&H énazonosítójával  veheti igénybe

     

 

 

 

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.

  ©K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!