K&H e-bank sms azonosítással elsődleges / másodlagos sms jelszó

változás a K&H e-bank sms azonosítással történő igénybevételének során

(chipkártyával történő használat esetén nincs változás)

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2010. február 05-től pénzügyei még nagyobb biztonsága érdekében a végrehajtani kívánt tranzakciókat, típusuktól függően az elsődleges, illetve esetenként a másodlagos sms jelszóval kell véglegesítenie.
Az elsődleges jelszót (korábban: egyszer használatos jelszó) változatlanul a K&H e-bankba történő bejelentkezéskor, míg a másodlagos jelszót a konkrét tranzakció megerősítése előtt kapja meg és csak az adott tranzakcióhoz használható fel.

másodlagos jelszó megadásához kötött tranzakciók:


bankon kívüli vagy bankon belüli (nem saját számlák közötti) átutalások

Amennyiben a kedvezményezett számla az Ön egyik gyakran használt számlája, akkor a tranzakció megerősítése az elsődleges jelszóval történik.


ügyféladat / mobiltelefonszám változtatás

gyakran használt számlák közé történő rögzítés


Az elsődleges jelszó a bejelentkezve töltött teljes időtartam alatt aktív, amennyiben a bejelentkezés nem haladja meg a 30 percet. A fél óra letelte előtt lehetősége van a jelszó további 30 perccel történő meghosszabbítására, erre a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

K&H e-bank használata során minden esetben feltüntetésre kerül, hogy mely jelszó megadása szükséges.

figyelem!
K&H vállalkozói e-bank esetében a csoportos átutalási megbízás menüpont sms azonosítással történő bejelentkezéskor a későbbiekben nem érhető el!

________________________________________________

A szolgáltatásba történő belépés menete változatlan!

Miután kiválasztotta az Önnek megfelelő e-bank szolgáltatást (lakossági, trambulin illetve vállalati) a következő adatokat kell megadnia:

1. K&H énazonosítót (korábban: eazonosítószám)
2. ePIN kód(korábban: aktivizációs kód)

3. jelszó majd a belépés gomb megnyomása után az sms-ben kapott elsődleges jelszót



A K&H énazonosítóját megtalálja a bankszámlakivonatán illetve érdeklődjön arról személyesen bankfiókjainkban vagy a K&H TeleCenter szolgáltatásunkon keresztül.
Amennyiben az ePIN kódját nem tudja, annak újbóli megadására chipkártyával történő belépést követően van lehetősége az „SMS e-bank beállítás, ePIN kód megadás” menüpont segítégével illetve megadhatja azt bankfiókjainkban is.

  ©K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!