K&H Telecenter / K&H Cégvonal

Az új azonosító bevezetését követően az alábbiak szerint tudja igénybe venni a K&H Telecenter / K&H Cégvonal szolgáltatásunkat:

belépésel kapcsolatos változások:


amennyiben Ön kizárólag egy telefonos ügyfélszolgálathoz (pl. K&H TeleCenterhez) való hozzáféréssel rendelkezik, csak az elnevezések változnak:

 

  • a jelenlegi K&H ügyfélazonosító K&H énazonosítóra
  • a jelenlegi TPIN kód ePIN kódra




K&H Cégvonal esetében 2010. március 31-ét követően a nem önálló cégbejegyzési joggal rendelkező TPIN birtokosok számára cégszintű lekérdezési jogot szükséges igényelni. Számukra a szolgáltatás a jelenlegi formájában 2010. március 31-ét követően megszűnik.



amennyiben Ön több telefonos ügyfélszolgálathoz való hozzáféréssel rendelkezik:
új ePIN kódját személyesen adhatja meg bármelyik K&H bankfiókban


számlaegyenleg lekérdezéshez kapcsolódó információk:

Az új azonosítási módszer bevezetésével K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül egyszerűbb és gyorsabb egyenleglekérdezésre lesz lehetősége, az ún. elsődleges számlabeállítások segítségével:

 

  • az automata egyenleglekérdezés során a számlacsoport menüből történő kiválasztását követően az egyenleg azonnal meghallgatható, minden további kód megadása nélkül
  • számlacsoportonként csak egy elsődleges számla kerülhet beállításra



A leggyakrabban használt számlái elsődleges számlaként kerültek beállításra, a további számláihoz szükséges számlaazonosítók bármely bankfiókban vagy K&H TeleCenteren, illetve K&H Cégvonalon keresztül elérhetők.



egyes számlacsoportokban közölt egyenlegek:

 

  • bankszámlák számlacsoport: folyószámlán elérhető összeg, a lekötött betétekkel együtt
  • megtakarítások számlacsoport: megtakarítási számlán elérhető összeg a lekötött betétekkel együtt
  • befektetések számlacsoport: befektetések összege az adott devizanemben (portfólió kimutatás)
  • hitelkártya számlacsoport: hitelkártyán felhasználható összeg

     



a K&H Cégvonal szolgáltatásunkat a jövőben kétféle jogosultság kialakításával veheti igénybe, melyeket a cégbejegyzésre jogosult személy igényelhet:

 

  • lekérdező jogosultság (pl. számlatranzakciók lekérdezésére):



a lekérdezéshez szükséges ePIN kód vállalkozásához kerül beállításra (sikeres azonosítást követően a hívó fél természetes személyként nem kerül azonosításra).

 

  • tranzakciós (teljes körű) jogosultság (pl.: átutalások indítása, betét lekötés stb.):



tranzakciós jogosultság birtokosa természetes személyként kerül beállításra számlavezető rendszereinkben, így az azonosítás is természetes személyként történik saját személyéhez kapcsolódó K&H énazonosító segítségével.

  • ha Ön már lakossági Ügyfelünk, külön értesítést küldünk K&H énazonosítójáról
  • új jogosult igénylésekor a jogosultság beállításakor gondoskodunk K&H énazonosítójáról





2009. szeptember 18. után, a jelenlegi K&H Cégvonal szolgáltatás TPIN birtokosainak jogosultsága is változik. Azon ügyfeleink, akik önálló, egyedüli cégbejegyzési joggal bírnak, minden számla felett, automatikusan tranzakciós jogosultság kerül beállításra.

A régi azonosítók 2011. január 31-ig használhatóak.

Kérjük, hogy a bevezetést követően, mihamarabb gondoskodjon a lekérdezői, - vagy amennyiben szükséges - új tranzakciós jogosultság és ePIN kód beállításáról, melyet a cégbejegyzésre jogosult személy tehet meg bármely bankfiókban.

 

 

  © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!