K&H SMS azonosítású e-bank kérdések - válaszok


 

A következő üzenetek valamelyikével találkoztam, amikor próbáltam beelépni az SMS azonosítású e-bank alkalmazásomba.


 

  

Változás a bejelentkezés menetében 2009. szeptember 18.-át követően!

Amennyiben Ön a jelenlegi belépést megelőzően már adott meg K&H énazonosítóhoz tartozó ePIN kódot , akkor annak segítségével tud belépni.


Amennyiben Ön még nem rendelkezik K&H énazonosítóhoz tartozó ePIN kóddal, akkor az első belépést követően kell azt megadnia. Ebben az esetben az első belépés a korábban megszokott módon és adatokkal (e-azonosítószám / aktivizációs kód) történik.

____________________________________

1. Ön már rendelkezik érvényes K&H énazonosítóval és a hozzá tartozó ePIN kóddal

 

Mit tegyek?

 

A korábban megszokott eazonosítószám és aktivizációs kód helyett a belépés K&H énazonosítóval és ePIN kóddal lehetséges.

 

A hiba a következő esetekben jelentkezhet:

  • Ön már rendelkezik ePIN kóddal, a belépéshez ezt kell használnia

  • Ön rosszul adta meg az e-azonosítószámát / K&H énazonosítóját

A K&H énazonosítóját megtalálja a bankszámlakivonatán illetve érdeklődjön arról személyesen bankfiókjainkban vagy a K&H TeleCenter szolgáltatásunkon keresztül.

 

Amennyiben az ePIN kódját nem tudja, annak újbóli megadására chipkártyával történő belépést követően van lehetősége az „SMS beállítás, ePIN kód megadás” menüpont segítégével illetve megadhatja azt bankfiókjainkban is.

 

  ____________________________________

 

2. Sikertelen bejelentkezési kisérlet


Mit tegyek?

 

A hiba a következő esetekben jelentkezhet:

  • Nem a megfelelő e-bank alkalmazásba lépett be.

Kérjük, ellenőrizze, hogy a belépéskor a megfelelő e-bank (lakossági/trambulin/vállalkozói) alkalmazást választotta e ki.

 

  • A K&H énazonosító / ePIN kód vagy e-azonosítószám / aktivizációs kód párost helytelenül adta meg.

Kérjük, ismételten adja meg a bejelentkezéshez szükséges azonosítókat!

 

A K&H énazonosítóját megtalálja a bankszámlakivonatán illetve érdeklődjön arról személyesen bankfiókjainkban vagy a K&H TeleCenter szolgáltatásunkon keresztül.

 

Amennyiben az ePIN kódját nem tudja, annak újbóli megadására chipkártyával történő belépést követően van lehetősége az „SMS e-bank beállítás, ePIN kód megadás” menüpont segítégével illetve megadhatja azt bankfiókjainkban is.

  ____________________________________

 

3. K&H e-bank szolgáltatás: a belépés nem engedélyezett!


Mit tegyek?

 

Kérjük, ellenőrizze, hogy a belépéskor a megfelelő e-bank (lakossági/trambulin/vállalkozói) alkalmazást választotta e ki.

 

Amennyiben a megfelelő e-bank szolgáltatásba lépett be:

 

  • az e-bank alkalmazásba az SMS-el történő belépés nincs engedélyezve.


Az SMS-el történő belépés engedélyezéséhez lépjen be chipkártyával az e-bank szolgáltatásba, majd az alsó menüsor „SMS e-bank beállítás, ePIN megadás” menüpontot használva engedélyezze az SMS használatot illetve adja meg a telefonszámot, amelyre SMS kiküldését kéri (lakossági / trambulin e-bank esetében az „Ügyféladatok” menüpontban lehet a telefonszámot megadni).

 ____________________________________

 

4. A jelszót nem tudtuk elküldeni SMS-ben


Mit tegyek?

 

A hiba a telefonszám helytelen beállítására vagy központi SMS küldési problémára utal.

 

Lakossági/trambulin e-bank esetében a telefonszámot chipkártyával történő belépést köveően az „Ügyféladatok” menüpontban ellenőrizheti.

 

Egyéb esetben kérjük, hívja a K&H TeleCentert ahol ellenőrizük, hogy az sms küldés üzemel-e, amennyiben igen akkor ePIN kóddal azonosítva vagy személyesen fiókban ellenőriztetheti a beállított mobilszámot.

____________________________________

 

5. Internal Server Error


Mit tegyek?

 

Kérjük, próbálja meg újra a bejelentkezést, amennyiben továbbra is a fenti üzenettel találkozik, kérjük jelezze azt nekünk e-mailen vagy K&H TeleCenteren keresztül.

 

A hiba valószínűleg központilag jelentkezik.

 

Kérjük, hívjon minket a K&H TeleCenter szolgáltatásunkon keresztül vagy keresse fel valamely bankfiókunkat.

 

Hogyan tudom használni az SMS alapú e-bank alkalmazásomat?


Mit kell megadnom bejelentkezéskor?

 


Miután kiválasztotta az Önnek megfelelő e-bank szolgáltatást (lakossági, trambulin illetve vállalati) a következő adatokat kell megadnia.

 

2009. szeptember 18.-át megelőzően rendelt e-bank szolgáltatás esetében az első belépés:

 

  • az e-azonosítószám

  • aktivitzációs kód megadásával történik

Az e-azonosítószám a visszaigazoló lapon található, 9 számjegyből álló azonosító szám.

 

A második mező az SMS aktivizációs kód, 4 számjegyből álló kód a visszaigazoló lapon.

 

A második, sms alapú belépés során a bejelentkezéshez már a K&H énazonosítót és ePIN kódot kell használni.

 

2009. szeptember 18.-át követően rendelt e-bank szolgáltatás esetében:

  • a K&H énazonosító és

  • ePIN kód megadásával történik


A K&H énazonosítóját megtalálja a bankszámlakivonatán illetve érdeklődjön arról személyesen bankfiókjainkban vagy a K&H TeleCenter szolgáltatásunkon keresztül.

 

Amennyiben az ePIN kódját nem tudja, annak újbóli megadására chipkártyával történő belépést követően van lehetősége az „SMS e-bank beállítás, ePIN kód megadás” menüpont segítégével illetve megadhatja azt bankfiókjainkban is.

 

Az azonosítás továbbbi menete változatlan.

 

A belépés gomb megnyomása után az 

  • elsődleges jelszó

megadása következik.

 

Itt az SMS-ben kapott ú.n. elsődleges jelszót kell megadni.


Hányszor adhatom meg helytelenül az SMS aktivizációs / ePIN kódomat?


Az Ön pénzügyeinek biztonsága érdekében a 3. helytelen kísérlet után az e-bank hozzáférését 24 óra hosszára korlátozzuk (zároljuk). A 24 óra leteltével újra próbálkozhat a SMS bejelentkezéssel. 3 x 3 rontás esetén az ePIN kódját töröljük.

 

A zárolás alatti próbálkozások a zárolási idő kitolásával járnak.

 

Amennyiben az ePIN kódját nem tudja, annak újbóli megadására chipkártyával történő belépést követően van lehetősége az „SMS e-bank beállítás, ePIN kód megadás” menüpont segítégével illetve megadhatja azt bankfiókjainkban is.

 

Mennyi ideig érvényes az sms-ben kapott jelszavam?

 

Az sms üzenetben kapott elsődleges jelszóval 30 percen belül be kell jelentkezni, ellenkező esetben automatikusan érvényét veszti.
Az sms üzenetben kapott elsődleges jelszó egy bejelentkezés időtartamára, de maximum 30 percig használható (az érvényesség lejárata előtt az elsődleges jelszó érvényessége további 30 perc erejéig meghosszabbítható, erre a rendszer a megfelelő időbe figyelmezteti Önt)

 

SMS azonosítású e-bank esetében van-e valamilyen korlátozás a chipkártyás e-bankkal szemben?

 

Biztonsági okokból lakossági e-bank esetén SMS azonosítással történő bejelentkezéssel naponta maximum 500.000 HUF utalható.

      © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!