K&H okos számlacsomagok kivezetése

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatunk, hogy szolgáltatásaink korszerűsítése keretében az általad jelenleg használt, K&H okos számlacsomagot szolgáltatási körünkből kivezetjük. Nagyon fontos, hogy lakossági bankszámládat csak abban az esetben tudod továbbra is használni 2018. február 25-ét követően, ha bankszámlaszerződés-módosítás keretében átszerződsz aktuálisan elérhető – az igényeidnek leginkább megfelelő – számlacsomagjaink egyikére.

Az alábbiakban tájékoztatunk a részletekről, további lehetőségekről és teendőkről. Kérjük, figyelmesen olvasd át üzenetünket annak érdekében, hogy a változás ne okozzon számodra semmilyen kényelmetlenséget.

mely K&H okos számlacsomagok érintettek a kivezetésben?

Mind a négy K&H okos számlacsomag érintett. A K&H minimum, a K&H bővített, a K&H kényelmi és a K&H maximum számlacsomag is. Ha ezek bármelyikével rendelkezel, olvasd át figyelmesen a tájékoztatót.

mit jelent a bankszámla típus kivezetése?

A Bank 2017. október folyamán 2 hónapos felmondási idő megtartásával felmondja a megszüntetni szándékozott bankszámlatípusba tartozó bankszámlaszerződéseket. A felmondott bankszámlaszerződések 2018. február 25. napját követően megszűnnek, amennyiben az addig rendelkezésre álló idő alatt nem élsz az átszerződés lehetőségével.

  • amennyiben a bankszámlák megszűnését megelőzően élsz a szerződésmódosítás lehetőségével, bankszámládat továbbra is használhatod a K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag, a K&H minimum plusz, a K&H bővített plusz vagy a K&H kényelmi plusz számlacsomag keretein belül.
  • amennyiben nem élsz a bankszámlaszerződés-módosítás lehetőségével, a felmondási idő lejártával, 2018. február 26-án a bankszámla megszűnik, ettől az időponttól sem a kapcsolódó szolgáltatások, sem maga a bankszámla nem vehető igénybe.

mi lesz a K&H okos számlacsomagommal?

Ha továbbra is szükséged van a bankszámlára, az egy másik bankszámlacsomagra történő egyszerű átszerződéssel továbbra is használható marad. A K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomagot  ajánljuk figyelmedbe. A bankszámlaszerződés-módosítás esetén nem változik meg a számlaszámod.

ha a K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomagra váltok, lehet 0 forint a havi számlavezetési díjam?

Mind a K&H prémium számlacsomag (EBKM: 0,01%), mind pedig a K&H okos plusz számlacsomagok (EBKM: 0,01%) havi számlavezetési díja 0 forint is lehet, meghatározott feltételek teljesítése esetén.

hogyan tudom módosítani a bankszámlaszerződésemet?

A módosításhoz nincs szükség bonyolult ügyintézésre. Látogass el a hozzád legközelebbi bankfiókunkba, ahol kollégáink készségesen állnak rendelkezésedre, segítenek kiválasztani a számlahasználati szokásaidnak legmegfelelőbb számlacsomagunkat és eljárnak a szerződés módosítása érdekében.

A hozzád legközelebb eső bankfiókunk megtalálásához használd térképes keresőnket.

hogyan tudok időpontot foglalni a kívánt K&H bankfiókba?

A fióki időpontfoglalást három módon is kezdeményezheted:

  1. honlapunkon keresztül is elindíthatod
  2. honlapunkon kérhetsz visszahívást is az időpontfoglalás érdekében
  3. illetve hívhatod a K&H TeleCentert a +36 1 328 9909-es telefonszámon is.

A hozzád legközelebb eső bankfiókunk megtalálásához használd térképes keresőnket.

ha engem a K&H prémium szolgáltatás érdekel, hogyan lehetek prémium ügyfél?

A K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag szerződés aláírásával válhatsz prémium ügyféllé. Prémium szolgáltatásunk kulcsa a rendelkezésedre álló, magasan képzett személyes tanácsadó, aki segít kezelni befektetési portfoliódat és választ ad a bankkal és biztosításokkal kapcsolatos kérdéseidre, mindezt elsőbbségi kiszolgálás mellett. Kérjük, hogy a K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag szerződés megkötése érdekében egyeztess időpontot a hozzád legközelebb eső bankfiókunkba.

van lehetőség arra, hogy a bankszámlaszerződés-módosítás bankfióki megjelenés nélkül, postai úton keresztül megvalósuljon?

A kivezetés során két levelet küldünk számodra az értesítési címedre. Az első levelet még a nyár folyamán, a második levelet pedig október folyamán adjuk postára. Mindkét levélben részletes tájékoztatást találsz a szerződésmódosítás módjáról. Amennyiben október végéig egyetlen egy levelünket sem kapod kézhez, kérjük, jelezd a K&H TeleCenter +36 1 328 9909-es telefonszámán, és kollégáink készségesen újból megkísérlik a levél eljuttatását az általad megjelölt címre.

abban az esetben, ha úgy döntök, hogy nincs szükségem a továbbiakban erre a bankszámlára, a bankszámlához kapcsolódó mely szolgáltatásokat fogja érinteni bankszámlám megszűnése?

A bankszámla megszűnése magával vonja a következő termékek automatikus megszűnését is:

  • a bankszámlához kapcsolódó folyószámlahitelét;
  • a bankszámlához kapcsolódó betéti bankkártyákét;
  • a bankszámlához kapcsolódó kiegészítő életbiztosításét.

Amennyiben a bankszámla megszűnését követően nem marad más terméked, amihez kapcsolódóan igénybe vehetnéd az alábbi szolgáltatásokat, a bankszámla megszűnésével ezek a szolgáltatások is megszűnnek:

  • K&H TeleCenter szolgáltatás;
  • K&H mobilinfo szolgáltatás;
  • K&H e-bank szolgáltatás. 

hogyan tudom meg, hogy a bankszámlám megszűnését követően a záró egyenlegem nulla, pozitív vagy negatív volt? Mi a teendőm az egyes esetekben?

A bankszámla megszűnését követően záró bankszámla kivonat készül, amit a megadott értesítési címre küldünk el neked postai úton. A kivonaton látható a záró egyenleg. Nullás egyenleg esetén nincs további teendőd. Pozitív egyenleg esetén a vonatkozó összeget bankfiókjainkban tudod felvenni (a bankfióki készpénzfelvétel díja 0,86% + 653 forint, minimum 864 forint). Negatív egyenleg esetén tartozásodat bankfiókjainkban történő készpénz befizetéssel tudod rendezni.

K&H okos számlacsomagom K&H-s hitelemben törlesztési számlaként használom. Mi történik, ha megszűnik a törlesztésre használt bankszámlám?

A megszüntetett csomaghoz tartozó bankszámlát technikai jellegű Hiteltörlesztési számlává alakítjuk, aminek számlaszáma meg fog egyezni az általad eddig használt K&H okos számlacsomag számlaszámával. A Hiteltörlesztési számlát a hitel lejáratáig fenntartjuk, hiteledet továbbra is azon keresztül tudod zavartalanul törleszteni. A Hiteltörlesztési számlán ingyenesen elhelyezheted a törlesztéshez szükséges összeget, egyéb banki műveletre azonban nem használhatod. A törlesztéshez szükséges összeget meghaladóan a számlán elhelyezett összeg átutalására nincs lehetőséged, azt kizárólag a bank pénztárában, a pénztári készpénzkifizetés díjának megfizetése mellett tudod felvenni. A bankfióki pénztárban történő készpénz kifizetés díja az érintett összeg 0,86% + 653 forint, minimum 864 forint. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a korábbi bankszámlád számán vezetett Hiteltörlesztési számlát a hitel törlesztéséhez szükséges műveleteken kívül más banki műveletre nem tudod használni. Szintén kiemelten fontos, hogy a Hiteltörlesztési számlával munkabér átutalási kedvezményben nem részesülhetsz. Amennyiben hiteledhez munkabér átutalási kedvezményt vettél igénybe, bankszámlád megszűnésével a kedvezmény automatikusan megszűnik.

Amennyiben a számlacsomag módosításával kapcsolatban további kérdésed merül fel, hívd bizalommal a hét minden napján rendelkezésre álló K&H TeleCentert a +36 1 328 9909-es telefonszámon, vagy keresd fel a hozzád legközelebb eső K&H bankfiókot nyitvatartási időben.

Üdvözlettel:
K&H Bank