K&H kommunikációs verseny

próbáld ki magad és nyerj izgalmas karrierindító gyakornoki lehetőséget!

  • valódi, életszerű feladatokkal tesztelheted tudásod
  • egyénileg vagy csapatban is nevezhetsz
  • értékes gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz a K&H Banknál

részletek részletek

kinek szól a pályázat?

A K&H Bank versenyfelhívása a felsőoktatásban állami finanszírozásban vagy önköltséges formában kommunikációt (beleértve a marketingkommunikációt is) és/vagy médiatudományt tanuló hallgatóinak szól. A versenyben részt vehet minden alap- vagy mesterszakos, nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgató.

a nyeremény

A verseny nyertesei a felsőoktatási intézmény tanrendjében előírt szakmai gyakorlatukat a K&H Bank Kommunikációs igazgatóságán tölthetik el, melyért munkabért fizetünk. A pályázaton maximum 6 pályázó nyer.

a versenyfeladat

A versenykiírásban szereplő feladat integrált kommunikációs kampány két részének (marketingkommunikáció és pr) kidolgozása egyénileg, vagy maximum 2-3 fős csapatban, külön kifejtve annak marketingkommunikációs, valamint pr részét is, egyenlő hangsúlyt fektetve mindkettőre.

a pályázat benyújtása

A versenyfeladat minimum 10, maximum 20 oldal lehet illusztrációkkal együtt, Word formátumban. A teljes anyag nagysága nem haladhatja meg az 5 MB-ot. A pályázatot elektronikus úton kell beküldeni a kommunikacio@kh.hu e-mail címre, 2016. október 21-ig.

fontos időpontok

  • jelentkezés a feladatmegoldás leadásával: 2016. szeptember 15. - október 21. 16 óráig
  • feladatok elbírálásának határideje a szakmai zsűri által: 2016. november 15.
  • szóbeli forduló (személyes prezentáció): 2016. november 16. és november 30. között
  • értesítés határideje a végső döntésről (elektronikus úton): 2016. december 1.

miért érdemes jelentkezni?

A verseny nyertesei a K&H Banknál, Magyarország egyik vezető pénzintézeténél szerezhetnek értékes szakmai tapasztalatokat, amellyel megalapozhatják jövőbeni karrierüket.

A K&H Csoport kapui később, a már végzett hallgatók számára is nyitva állnak, örömmel vesszük volt gyakornokaink jelentkezését meghirdetett álláslehetőségeinkre. A K&H Csoportról, mint munkáltatóról ezen a linken olvashatsz.

a feladat két részből áll

1. rész: marketingkommunikáció

Minden, a K&H Visa Classic betéti érintőkártyával elköltött 1000 forint után a K&H Bank saját forrásból 1 forintot fordít a K&H mozdulj! programra.

a feladat témája:
A K&H Visa Classic betéti érintőkártya használatösztönző kampányának megtervezése.

háttérinformáció:
K&H mozdulj!
K&H Visa Classic érintőkártya

 

2. rész: pr

a feladat témája:
A kártyahasználatból befolyt összegből nagyszabású K&H mozdulj! sportverseny megrendezésének lehetősége egy hátrányos helyzetű településen lévő iskola/iskolák számára. A feladat az esemény kitalálása, valamint pr kampányának felépítése.

háttérinformáció:
K&H mozdulj!
K&H a hátrányos helyzetűekért program

kommunikációs célok

  • a K&H mozdulj! program megismertetése
  • a K&H mozdulj! affinitás kártya megismertetése, használatra ösztönzés
  • a K&H a hátrányos helyzetűekért program megismertetése
  • ezen keresztül a K&H Csoport, mint felelős intézmény ismertségének erősítése a nagyközönség körében