K&H okos számlacsomagok kivezetése

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatunk, hogy szolgáltatásaink korszerűsítése keretében az általad jelenleg használt, K&H okos számlacsomagot szolgáltatási körünkből 2018. február 26-tól kivezetjük.

Az alábbiakban tájékoztatunk a részletekről, további lehetőségekről és teendőkről. Kérjük, figyelmesen olvasd át üzenetünket annak érdekében, hogy a változás ne okozzon számodra semmilyen kényelmetlenséget.

mely K&H okos számlacsomagok érintettek a kivezetésben?

Mind a négy K&H okos számlacsomag érintett. A K&H minimum, a K&H bővített, a K&H kényelmi és a K&H maximum számlacsomag is. Ha ezek bármelyikével rendelkezel, olvasd át figyelmesen a tájékoztatót.

mit jelent a bankszámla típus kivezetése?

Amennyiben már rendelkezel K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomaggal , javasoljuk, hogy a zökkenőmentes bankszámlahasználat érdekében időben vedd fel a kapcsolatot prémium banki tanácsadóddal, aki a K&H okos számlacsomagodhoz tartozó termékeket (pl. bankkártya, folyószámlahitel) és szolgáltatásokat (pl. határidős megbízások, szolgáltatói díjterhelések, rendszeres átutalási megbízások) átköltözteti a K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomagodra.

Ez azt jelenti, hogy jelenleg a K&H okos számlacsomagodhoz kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat a termékek és szolgáltatások átköltöztetését követően a K&H prémium számlacsomagod keretében tudod majd igénybe venni.

Amennyiben a K&H okos számlacsomagodhoz Társ-Számlatulajdonos is kapcsolódik, a költöztetésről vele együtt tudtok csak rendelkezni.

A költöztetést követően nincs más teendőd, mint továbbra is használni a K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomagot.

A fióki időpontfoglalás céljából kérjük, hogy keresd bizalommal személyes prémium banki tanácsadódat vagy foglalj időpontot a honlapunkon keresztül.

abban az esetben, ha úgy döntök, hogy nincs szükségem a továbbiakban erre a bankszámlára, a bankszámlához kapcsolódó mely szolgáltatásokat fogja érinteni bankszámlám megszűnése?

A bankszámla megszűnése magával vonja a következő termékek automatikus megszűnését is:

  • a bankszámlához kapcsolódó folyószámlahitelét;
  • a bankszámlához kapcsolódó betéti bankkártyákét;
  • a bankszámlához kapcsolódó kiegészítő életbiztosításét.

Amennyiben a bankszámla megszűnését követően nem marad más terméked, amihez kapcsolódóan igénybe vehetnéd az alábbi szolgáltatásokat, a bankszámla megszűnésével ezek a szolgáltatások is megszűnnek:

  • K&H TeleCenter szolgáltatás;
  • K&H mobilinfo szolgáltatás;
  • K&H e-bank szolgáltatás.

hogyan tudom meg, hogy a bankszámlám megszűnését követően a záró egyenlegem nulla, pozitív vagy negatív volt? Mi a teendőm az egyes esetekben?

A bankszámla megszűnését követően záró bankszámla kivonat készül, amit a megadott értesítési címre küldünk el neked postai úton. A kivonaton látható a záró egyenleg. Nullás egyenleg esetén nincs további teendőd. Pozitív egyenleg esetén a vonatkozó összeget bankfiókjainkban tudod felvenni (a bankfióki készpénzfelvétel díja 0,86% + 653 forint, minimum 864 forint). Negatív egyenleg esetén tartozásodat bankfiókjainkban történő készpénz befizetéssel tudod rendezni.

K&H okos számlacsomagom K&H-s hitelemben törlesztési számlaként használom. Mi történik, ha megszűnik a törlesztésre használt bankszámlám?

A megszüntetett csomaghoz tartozó bankszámlát technikai jellegű Hiteltörlesztési számlává alakítjuk, aminek számlaszáma meg fog egyezni az általad eddig használt K&H okos számlacsomag számlaszámával. A Hiteltörlesztési számlát a hitel lejáratáig fenntartjuk, hiteledet továbbra is azon keresztül tudod zavartalanul törleszteni. A Hiteltörlesztési számlán ingyenesen elhelyezheted a törlesztéshez szükséges összeget, egyéb banki műveletre azonban nem használhatod. A törlesztéshez szükséges összeget meghaladóan a számlán elhelyezett összeg átutalására nincs lehetőséged, azt kizárólag a bank pénztárában, a pénztári készpénzkifizetés díjának megfizetése mellett tudod felvenni. A bankfióki pénztárban történő készpénz kifizetés díja az érintett összeg 0,86% + 653 forint, minimum 864 forint. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a korábbi bankszámlád számán vezetett Hiteltörlesztési számlát a hitel törlesztéséhez szükséges műveleteken kívül más banki műveletre nem tudod használni. Szintén kiemelten fontos, hogy a Hiteltörlesztési számlával munkabér átutalási kedvezményben nem részesülhetsz. Amennyiben hiteledhez munkabér átutalási kedvezményt vettél igénybe, bankszámlád megszűnésével a kedvezmény automatikusan megszűnik.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdésed merül fel, hívd bizalommal a hét minden napján rendelkezésre álló K&H TeleCentert a +36 1 328 9909-es telefonszámon, vagy K&H távbankári szolgáltatást a +36 1 468 8274-es telefonszámon, vagy keresd fel a hozzád legközelebb eső K&H bankfiókot nyitvatartási időben.

Üdvözlettel:
K&H Bank