kérj visszahívást és foglalj telefonon időpontot hitelszakértőnkhöz!

  • a K&H TeleCenter segít időpontot foglalni telefonos beszélgetésre az általad választott bankfiók hitelszakértőjéhez
  • a hitelszakértővel e-mailben és telefonon fogod tartani a kapcsolatot egészen a szerződéskötésig
  • mindössze a szerződéskötés alkalmával szükséges a bankfiókban megjelenned
lakáshitel igénylése esetén akár 100 000 forint jóváírást is kaphatsz, ha 2020. december 31-ig igényelsz.
  1. igényléshez szükséges feltételek

    • Amennyiben saját és szükség esetén Adóstársként bevonásra kerülő hozzátartozód jövedelme nem éri el a havi nettó 150 ezer forintot, nem igényelhetsz hitelt. A bank minden esetben ellenőrzi a feltételnek való megfelelést.
    • Amennyiben te vagy szükség esetén Adóstársként bevonásra kerülő hozzátartozód szerepel a KHR-ben negatív információval, nem igényelhetsz hitelt. A bank minden esetben ellenőrzi a feltételnek való megfelelést.
  2. kérjük, add meg adataidat

    név *
    +36
    nincs megjeleníthető időpont.

    adatkezelési tájékoztató

    A visszahívás iránti kéréssel kapcsolatos adatkezelésről
    A megadott adatok kezelésének célja, hogy a K&H Bank Zrt. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.; Postafiók 1851 Budapest; bank@kh.hu, a továbbiakban mint Bank), mint adatkezelő kérésedre a számodra alkalmas időpontban telefonon fel tudja venni veled a kapcsolatot időpontegyeztetéssel és időpontfoglalással kapcsolatosan, valamint e-mail útján tájékoztatni tudjon a lefoglalt időponttal kapcsolatos információkról.
    Kérésed teljesítéséhez szükséges megadnod neved, telefonszámod, és e-mail címed.
    Az adatkezelés jogalapja hozzájárulásod, amelyet a lentiekben az ’időpontot foglalok telefonon’ szövegre való kattintással adsz meg. Hozzájárulásodat bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatod a Bank bármely elérhetősége felé intézett nyilatkozattal, valamint a K&H TeleCenter telefonszámán. Hozzájárulásod visszavonása hiányában a Bank a feliratkozás során megadott adataidat legfeljebb az adatfelvételt követő 365 napig kezeli. Kérelmezheted a Banktól továbbá a személyes adataidhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását.
    Adataid kezelésével kapcsolatos panaszaiddal elsődlegesen a Bankhoz, és annak adatvédelmi tisztviselőjéhez, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C vagy 1530 Budapest, Pf. 5.) vagy bírósághoz fordulhatsz. A Bank adatkezelésével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a https://www.kh.hu/adatvedelem internetes oldalon található Adatkezelési tájékoztatóban találsz, továbbá személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz a Bank bármely elérhetőségén.


    A marketing célú megkereshetőséggel kapcsolatos adatkezelésről
    Az alábbiakban kifejezett külön hozzájárulás alapján lehetőséged van kérni a K&H Márkacsoport tagvállalataitól (a továbbiakban mint K&H Márkacsoport tagvállalatai) – K&H Bank Zrt., K&H Biztosító Zrt., K&H Alapkezelő Zrt., K&H Faktor Zrt., K&H Csoportszolgáltató Központ Kft., K&H Ingatlanlízing Zrt., K&H Autópark Kft., K&H Jelzálogbank Zrt. –, hogy saját szolgáltatásaikkal, személyre szabott ajánlataikkal megkereshessenek marketing célú megkeresések formájában.
    Adatkezelőknek ez esetben a K&H Márkacsoport tagvállalatai fognak minősülni, amelyek adatkezelésének célja marketing célú megkeresések több – általad megadott - csatornán, így telefonon, SMS-ben, postai úton vagy elektronikus csatornán (például e-mail, K&H e-bank vagy K&H mobilbank üzenetben) történő eljuttatása.
    Az adatkezelés jogalapja hozzájárulásod, amelyet az alábbiakban a ’hozzájárulok’ szövegre való kattintással adsz meg. A K&H Márkacsoport tagvállalatai hozzájárulásod mindaddig folyamatosnak tekintik, amíg azzal ellentétesen nem rendelkezel. Hozzájárulásodat bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatod a K&H Márkacsoport tagvállalatai bármely elérhetősége felé intézett nyilatkozattal, valamint a K&H TeleCenter telefonszámán. Kérelmezheted a K&H Márkacsoport tagvállalataitól  továbbá a személyes adataidhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását.
    Adataid kezelésével kapcsolatos panaszaiddal elsődlegesen bármely K&H Márkacsoport tagvállalatához, és azok adatvédelmi tisztviselőjéhez, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C vagy 1530 Budapest, Pf. 5.) vagy bírósághoz fordulhatsz. A K&H Márkacsoport tagvállalatai adatkezelésével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a https://www.kh.hu/adatvedelem internetes oldalon található Adatkezelési tájékoztatókban találsz, továbbá személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz bármely K&H Márkacsoport tagvállalatának bármely elérhetőségén.

    hozzájárulsz, hogy a K&H Márkacsoport tagvállalatai szolgáltatásaikkal, ajánlataikkal megkeressenek? (Szükséges)