K&H ifjúsági számlacsomag 18+

élményekre költök

  • 0 forint havi díj (EBKM: 0,01%)
  • fizess érintéssel - akár a mobiloddal
  • kövesd költéseid egyszerűen a mobilodon
K&H ifjúsági számlacsomag 18+
így költ Straub Dominik

így költ Straub Dominik

„Folyton keresem az extrém kihívásokat, ezért most egy új freestyle rollert szeretnék venni. Nézd meg, hogyan segíthet a K&H ifjúsági számlacsomag abban, hogy egyszerűbb legyen félre tenni!”

önállóan kezelheted a pénzed önállóan kezelheted a pénzed önállóan kezelheted a pénzed önállóan kezelheted a pénzed

Kereseted, ösztöndíjad, zsebpénzed kérheted saját K&H ifjúsági bankszámládra, így nem kell nagyobb összegű készpénzt magadnál tartanod, vagy szüleid számláját használnod. Egy helyen tarthatod a pénzed, így az nem szóródik el, megtanulhatod önállóan kezelni, beosztani és könnyebben tudod követni kiadásaidat is.

kényelmesen és biztonságosan fizethetsz kényelmesen és biztonságosan fizethetsz kényelmesen és biztonságosan fizethetsz kényelmesen és biztonságosan fizethetsz

  • könnyedén, egy érintéssel tudsz fizetni érintő bankkártyáddal vagy akár a mobiloddal (legalább 4.4 Android, NFC-s okostelefon esetén). Ez biztonságosabb, mintha nagyobb összegeket hordanál magaddal készpénzben, és a visszajáróval, illetve az aprókkal sem kell bajlódnod.
  • online vásárlásaidnál kényelmesen és biztonságosan tudsz fizetni
  • egyenleged követheted a mobilodon, mobilbankodban és költéseidről külön SMS értesítést is kérhetsz (mobilinfo)
  • a bankszámládról pénzt is tudsz küldeni bárkinek a bankszámlájára, ezt intézheted akár a mobilodról; ez megkönnyíti például az iskolai ügyintézést, díjfizetéseket
  • bankkártyádra beállíthatsz használati limiteket, így még nagyobb biztonságban tudhatod a pénzed
  • bankszámlád mellé pedig egy külön számlát is nyithatsz, amihez nem lehet közvetlenül bankkártyával hozzáférni (K&H ifjúsági megtakarítási számla)

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód ujjlenyomatos azonosítással helyettesíthető.

  • számlaadatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával kell megerősítened.

    Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.

    Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod megadásával hagyd jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Telenor vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyaadataidat is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.

    Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

szülőknek szóló tájékoztatónk itt érhető el K&H ifjúsági ajánlatokról szülőknek

hasznos tippek, érdekességek hasznos tippek, érdekességek

Figyelmedbe ajánljuk az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ fogyasztóvédelmi honlapját, ahol hasznos termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat (hitelkalkulátor, háztartási költségvetés-számító program) érhetsz el.
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A termék, szolgáltatás részletes leírását, kondícióira vonatkozó Szerződés, a lakossági bankszámla, betétszámla, és lekötött betét termékek Általános szerződési feltételei, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény tartalmazza, melye megtalálhatóak a bankfiókokban vagy a www.kh.hu internetes oldalon. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.