K&H SZÉP Kártya munkáltatóknak

csak az úti cél lehet kérdés

  • munkabéren kívüli juttatás, cafeteria részeként nyújtható
  • nem kerül felszámításra semmilyen szolgáltatási vagy adminisztrációs díj
K&H SZÉP Kártya munkáltatóknak
A Széchenyi Pihenő Kártyára vonatkozó új kormányrendelet (76/2018. (IV. 20. Korm.)) 2018. december 1-jével változást hozott a K&H SZÉP Kártya működésében. További tájékoztatást a változásokról a főbb tudnivalók között talál.
szerződés letöltése és aláírása
cégszerűen aláírt szerződés postázása a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz a munkáltatói azonosító és jelszó
belépés a munkáltatói felületre

részletek részletek

A K&H SZÉP Kártya jelenleg kedvezményes adózással évi 450 ezer forint értékben adható a munkavállalóknak. Három cafeteria-elemet egyesít egy kártya formájában. A SZÉP Kártyát a munkavállalóknak kell igényelnie a K&H Bank fiókhálózatában, azonban kitelepülésekkel támogatjuk a munkáltatók K&H SZÉP Kártyához jutását. A munkáltatók számára szerződéskötés után elérhetővé válik a K&H SZÉP Számla GIRO lekérdező felület. A felület megkönnyíti a munkáltatók számára a munkavállalók K&H SZÉP Kártyához tartozó számlaszámainak lekérdezését, begyűjtését, és azok HR rendszerbe való rögzítését.

kinek ajánljuk?

  • olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat

  • aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani

változások 2018. december 1-től

A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló 76/2018-as kormányrendelet változást hozott a szerződéskötés, és az utalványfeltöltés jelenlegi folyamatához képest. 

A K&H Csoport továbbra is folytatja a K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos tevékenységét és mindenben megfelel az új rendeletben szereplőknek. 2018. december 1-vel megtörtént az átállás, amelyről bővebb tájékoztatást ezen az oldalon talál. Angol és magyar nyelvű tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudja letölteni:

Amennyiben Ön szerződött partnerünk, annak érdekében, hogy a tájékoztatások a későbbiekben közvetlenül is eljussanak Önhöz, kérjük, lépjen be a K&H Bank SZÉP Kártya MUNKÁLTATÓ internetes felületre és ellenőrizze, szükség esetén aktualizálja az elérhetőségét, különös tekintettel a címadatokra (székhely, postai levelezési cím, e-mail cím).

Az alábbi jelentős változásokra hívjuk fel a figyelmét:

  1. A SZÉP Kártya elveszíti utalvány jellegét. A SZÉP Kártya készpénz-helyettesítő fizetési eszközzé vált (bankkártya) és mögötte 3 alszámlán (fizetési számlán) van nyilvántartva a juttatás összege pénzeszköz formájában. A 3 alszámla korlátozott rendeltetésű, azaz az egyes alszámlákról csak meghatározott célokra költhet a kártyatulajdonos.
  2. A juttatások feltöltési módja megváltozott. Minden munkáltatónak egyenként, banki átutalással kell elutalni a munkavállaló három GIRO képes számlájára a juttatás összegét. A K&H SZÉP Kártya munkáltatói felületen keresztül elérhető K&H SZÉP Számla GIRO alszámla lekérdező használatához készített segédletet az alábbi linken tudja letölteni.
  3. A munkáltató általi kártyaigénylés megszűnt. A munkavállalóknak közvetlenül kell a SZÉP Kártya kibocsátónál számlát nyitni és kártyát igényelni.
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a K&H SZÉP Kártya Szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és itt a kh.hu internetes oldalon.