K&H web Electra belépés

Kedves Ügyfelünk

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2024.04.04. 22:00 óra és 2024.04.05. 04:00 óra között a K&H ebank és K&H mobilbank nem lesz elérhető karbantartási munkálatok miatt. Köszönjük megértését és elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségekért!

Üdvözlettel,
K&H

Próbálja ki a megújult Electra24 mobilapplikációt további részletek
  böngésző verzió szám azonosítási eszköz operációs rendszer
Windows 10+ (64 bit) Macintosh 10.6+
web Electra Mozilla Firefox 100+ VICA, USB token (csak lekérdezés) támogatott nem támogatott
Google Chrome 109.0+ VICA, USB token (csak lekérdezés) támogatott nem támogatott
Safari Windows verzió VICA, USB token (csak lekérdezés) nem támogatott nem támogatott
Microsoft Edge 100.0+ VICA, USB token (csak lekérdezés) támogatott nem támogatott
Electra (telepített)     USB token támogatott nem támogatott
VICA támogatott nem támogatott

megjegyzések:

  • LINUX operációs rendszer nem támogatott
  • operációs rendszer váltáskor a Token manager újratelepítése szükséges

jelölések:

  • támogatott: az Electra működése adott környezetben tesztelt, ellenőrzött
  • nem támogatott: az Electra működése adott környezetben nem tesztelt, nem ellenőrzött

mi az a token?

Egy USB csatlakozóval ellátott chipkártya, amelynek segítségével az Electra rendszerbe léphet be. Az USB token biztonságos, kétfaktoros hitelesítő eszköz, melyhez a PKI (public key infrastructure) szabványok és az azokban felhasznált kriptográfiai módszerekre épülő hitelesítő és azonosítási eljárások kapcsolódnak.

hogyan juthat hozzá a tokenhez?

Az azonosító eszközt bármelyik bankfiókunkban igényelheti új Electra szerződéskötés vagy új felhasználó bejelentése esetén.

hogyan kell telepíteni a tokent?

A token telepítéséhez rendszergazdai jogosultság szükséges. A telepítő program  a számítógépen használt operációs rendszertől függ. Segédletünkkel gyorsan megtalálja a szükséges programot és lépésről-lépésre végigvezetjük a telepítés folyamatán. Kattintson ide!

mit tegyen, ha elrontotta vagy elfelejtette a PIN kódját?

Ha belépéskor vagy tranzakció aláíráskor hibás PIN kódot adott meg, többszöri próbálkozást követően az eszköz automatikusan tiltásra kerül. A tiltás feloldásához, kérjük, hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot. 

mit tegyen, ha lejár a token?

Az Ön biztonsága érdekében a token azonosító eszköz tanúsítványa 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje. A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után a megújításig a tokennel nem lehet belépni és aláírni.

hogyan tudok belépni tokennel?

töltse le a meghajtó programot
telepítse a meghajtó programot
csatlakoztassa a tokent
változtassa meg a kezdeti PIN kódot

token telepítési útmutató a K&H web Electra használatához

Windows 7 vagy magasabb (64 bit) - Google Chrome

Kérjük, telepítse a token használatához szükséges meghajtóprogramot! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse a webElectra használatához szükséges kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse a Google Chrome kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Ezt követő lépések:

1. Alaphelyzetben a böngésző program jobb felső sarkában megjelenik egy felkiáltójel. Erre kattintva a legelső sorban egy felhívás látható, hogy a K&H Chrome Extension bővítmény le van tiltva. A sorra rákattintva lehetőség van a bővítmény engedélyezésére. Az engedélyezés után a K&H webElectra már használható.

2. Alaphelyzetben a böngésző program jobb felső sarkában az egymás alatti 3 pontra kattintva (személyre szabás) érhető el a további eszközök menüpont, ahol kattintson a bővítményekre. A K&H Chrome Extension nevű bővítménynél az „Engedélyezve” előtt található négyzetet kell bejelölni. A böngésző újraindítását követően a K&H webElectra már használható.

Windows 7 vagy magasabb (64 bit) - Microsoft Edge

Kérjük, telepítse a token használatához szükséges meghajtóprogramot! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse a webElectra használatához szükséges kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse az Edge kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Beállítás sikerességének ellenőrzése:

Alaphelyzetben a böngésző program jobb felső sarkában az egymás alatti 3 pontra kattintva (személyre szabás) érhető el a további eszközök menüpont, ahol kattintson a bővítményekre. A „K&H Edge extension” nevű bővítménynél a jobb sarokban lévő kapcsoló legyen aktívra állítva (jobbra). A kapcsoló a „Részletek”-re kattintva is elérhető. A böngésző újraindítását követően a K&H webElectra már használható.

Windows 7 vagy magasabb (64 bit) - Mozilla Firefox

Kérjük, telepítse a token használatához szükséges meghajtóprogramot! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse a webElectra használatához szükséges kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Kérjük, telepítse a Firefox kiegészítőt! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telepítéshez rendszergazdai jogosultságra van szükség

Ezt követő lépések:

  1. Kattintson a böngésző hamburger menüre és kattintson a „Kiegészítők”-re

  2. A „Kiterjesztések” fülön a fogaskerék ikonra (eszközök minden kiegészítőkhöz) kattintva válassza ki a „kiegészítő telepítése fileból” lehetőséget

  3. A számítógép „Letöltések” mappából válassza ki a KH_plugin.xpi-t és kattintson a futtatás gombra.

A böngésző újraindítását követően a K&H web Electra már használható.

mi az a VICA? 

További részletekért kérjük, keresse fel a https://www.kh.hu/vica oldalt, ahol a ViCA regisztráció folyamatáról és megbízások aláírásáról tájékozódhat.

mit teszünk az Ön online biztonsága érdekében?

  • a K&H Electra adatforgalmát Európa egyik legmodernebb biztonságos adatközpontjában dolgozzuk fel

  • folyamatosan monitorozzuk az esetleges behatolásokat, a hálózatot érő támadásokat és ennek alapján hangoljuk a védelmi rendszerünket is

  • kapcsolatban állunk a KBC tagbankok és más bankok információbiztonsági területeivel, így első kézből kapunk információt a felbukkanó visszaélésekről. Így idejében tudunk figyelni arra is, ami még csak terjedőben van.

  • átkapcsolási lehetőséggel és rendszeresen tesztelt tervvel rendelkezünk az esetleges hálózati leállásokra

  • bevezettük a legmagasabb biztonságú azonosító eszközök használatát

  • automatikusan kijelentkeztetjük a web Electra rendszerből, ha 5 percig nem használta azt. Így a kapcsolat nem marad magára, amikor ezt mások is kihasználhatják.

  • bejelentkezéshez és megbízások aláírásához is kérjük az azonosító eszköz, azaz a token vagy a ViCA használatát.

  • fejlesztéseink biztonságáról az élesítés előtt magas szintű sérülékenységeket kereső vizsgálatokkal győződünk meg

mit nem teszünk semmilyen körülmények között?

  • soha nem fogjuk kérni, hogy egy e-mailben található linken keresztül lépjen be az Electra rendszerébe

  • soha nem kérjük, hogy küldje el e-mailen PIN kódját vagy token jelszavát

  • soha nem küldünk e-mailt, hogy azonnal bezárjuk számláját, ha nem ad meg személyes azonosító adatokat

  • soha nem fogjuk Önt telefonon hívni és arra kérni, hogy utaljon pénzt egy megadott számlára

Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, ha a fentiek közül bármelyik esettel találkozik. Minél több jelzést kapunk és minél több részletet ismerünk, annál sikeresebben tudunk reagálni az adott problémára és védeni a legfontosabbakat: ügyfeleink érdekeit és értékeit.

mit tehet Ön online biztonságának növelése érdekében?

  • védje számítógépe biztonságát naprakész vírusirtó szoftverrel és tűzfallal. Rendszeresen telepítse az operációs rendszeréhez kiadott biztonsági frissítéseket.

  • csak hivatalos app store-ból töltsön le alkalmazásokat mobil eszközeire

  • csak megbízható forrásból származó operációs rendszert telepítsen számítógépére

  • csak nehezen kitalálható jelszót adjon meg azonosítóeszköze használatához. A biztonságos jelszavak tartalmaznak kis- és nagybetűket, számokat és speciális karaktereket.

  • semmilyen körülmények között ne tárolja jelszavait az adott eszköz mellett

  • ne használja ugyanazt a jelszót több rendszerben

  • legyen körültekintő az e-mailben érkező linkek és csatolmányok megnyitásakor. Főleg ismeretlen címzettől érkező e-mailek tartalmazhatnak káros csatolmányokat.

  • lépjen ki az Electra rendszeréből, ha nem használja azt

  • lehetőleg több felhasználó ne használja ugyanazt a számítógépet bejelentkezésre és tranzakciók aláírására

  • ne lépjen be nyilvános helyről vagy titkosítatlan wifi kapcsolattal az Electra internetbanki rendszerébe

  • soha ne írja felül fizetéssel kapcsolatos megbízásait e-mailben, sms-en kapott információ alapján. Mindig lépjen kapcsolatba a megbízás kedvezményezettjével számlaszám változás esetén és igazoltassa vissza a módosítást.

gyanús e-mailt kapott a K&H nevében?

Ne kattintson a benne található linkre vagy csatolmányra. Továbbítsa az informationsecurity@kh.hu címre, hogy mielőbb értesüljünk ezekről az eseményekről és megtehessük a szükséges lépéseket.

Amennyiben visszaélést tapasztalt, azonosító eszközének azonnali tiltásához hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatát a +36 1 468 7777-es számon.

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.