hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a tartósan alacsony kamatkörnyezet a magasabb hozam felé mozdítja a befektetőket

a K&H befektetői felmérés eredményei

A lakossági befektetők nagy része befektetési alapokban tartja pénzügyi tartalékait, amelyek közül a biztonságos megoldások a legnépszerűbbek. Az alacsony kamatkörnyezet zavarja a megtakarítók túlnyomó többségét, ezért jelentős részük növelte a magasabb hozamot ígérő eszközök arányát. Bár még jelenleg viszonylag alacsony az eho-mentes alapok aránya, de sok befektető tervezi a megtakarítások ezen típusának növelését a jövőben – derül ki a K&H tavaszi befektetői felméréséből

stagnál a vállalkozások jövőbe vetett bizalma

A hazai vállalkozások következő egy évre vonatkozó várakozásai lényegében nem változtak az év első negyedévéhez képest. A K&H kkv bizalmi index mindössze 1 pontos emelkedést követően jelenleg -10 ponton áll, ami egyben az elmúlt négy év egyik legjobb eredménye. Jelenleg a gazdaságpolitikával, a vállalati hitelkamatokkal és az uniós pályázatokkal kapcsolatos várakozások javultak, miközben a vállalkozás pénzügyeit és a versenyhelyzetet illetően visszafogottabbak lettek a cégek - derül ki K&H kkv bizalmi index kutatás legfrissebb adataiból. A részletes eredményeket 2014. július 8-án, kedden publikálja a K&H Bank.

fokozódik a hozamvadászat

„Az Európai Központi Bank legutóbbi kamatvágása nem okozott nagy izgalmat a befektetők körében, továbbra is keresettek az euró befektetések. A tovább csökkenő kamatszint miatt azonban fokozódik a hozamvadászat, így a pénzpiaci befektetések helyett a részvény eszközökben érdemes gondolkodni, a forint és deviza befektetések esetében egyaránt” - nyilatkozta Horváth István, a K&H Alapkezelő befektetési igazgatója

mindenki csinálhat árnyjáték reklámot

A K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányban a Bank Magyarországon eddig még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel lepte meg a Corvin Plaza látogatóit, akik most maguk hozhatják létre a reklámárnyjátékot. Az installációt mobiltelefonnal megvilágítva a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképe, egy repülő jelenik meg azok előtt, akik elég bátrak, hogy kíváncsiságukat nem leplezve bekukkantsanak egy bevásárlóközpontban kiállított dobozba.

15%-os energia-fogyasztás csökkenés a K&H-nál

megjelent a K&H Csoport fenntarthatósági jelentése

A K&H Csoport immár 8. alkalommal adta ki fenntarthatósági jelentését, amelyben számot ad arról, hogy az elmúlt év során hogyan járult hozzá a hazai társadalmi, gazdasági és természeti környezet fenntarthatóságához. A K&H jelentős eredményeket ért el mind a négy fő társadalmi felelősségvállalási területén – így a környezetvédelem, a sport, a gyermekegészségügy és a vonzó munkahely kialakítása területén is. Energiafelhasználása a korábbi évekhez képest jelentősen csökkent, így a leginkább összehasonlítható 2011-hez képest 15%-os energia-fogyasztás megtakarítást ért el.