hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H e-dukáció: egyre nehezebb az adathalászoknak

résen vannak a netezők

Az internetezők 97 százaléka nem dől be a csalásra kitalált webáruházaknak és titkolja a jelszavát - többek között ez derült ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programjához készült online tesztből. Szeptemberig több mint 16 ezren tették próbára tudásukat és a kitöltők 46 százaléka jól vizsgázott: 90 százalék feletti eredményt ért el. A legkevesebb helyes válasz a jelszómenedzselő programok használatára érkezett. 

K&H: iránytű a banki határidők labirintusához

Határidődömpinggel fordultak rá az őszre az ügyfelek és a bankok. Ugyan az internetes vásárlásra vonatkozó erős ügyfélhitelesítés határidejét egy évvel kitolták, ennek ellenére sok újdonság érkezik a közeljövőben. Életbe lép az erős ügyfélazonosítás, változik a tranzakciók biztonságát segítő sms-ek tartalma, és ne feledkezzünk meg az adategyeztetés október végi határidejéről sem – hívja fel a figyelmet a K&H. 

A K&H Bankcsoport 2019 első félévében 26,3 milliárd forint nettó nyereséget ért el, ami 9%-os éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon; a K&H Biztosító nettó eredménye 2019 első félévében 2,7 milliárd forint volt, ami éves összehasonlításban 19% os növekedésnek felel meg

A babaváró hitelkérelmek értéke elérte a 29 milliárd forintot augusztus 31-ig, a K&H sikeresen elindította teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását mobil és e-bankján keresztül július 26-án, és júliusban megkapta a „Magyarország legjobb bankja 2019” díjat a Euromoney-tól

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt érte el 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárva az időszakot, ami 9%-os éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon. A K&H Biztosító 2019 első félévében 2,7 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 19%-os növekedésnek felel meg. Augusztus 31-ig a K&H 29 milliárd forint babaváró hitelkérelmet fogadott be, továbbá júliusban mind a mobilbankon, mind az e-bankon keresztül közvetlenül is elérhetővé tette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását. A Euromoney negyedik alkalommal is a K&H-nak ítélte a „Magyarország legjobb bankja 2019” díjat, a Randstad a pénzügyi szektor „Legvonzóbb Munkaadója” míg a Magyar Nemzeti Bank a „Zöld Bank” elismerésben részesítette a bankot.   

K&H: a lopástól félünk leginkább utazásnál

az időjárás-előrejelzés a kedvenc mobilapp

A magyarok közel fele tart attól, hogy utazás közben ellopnak tőle valamit. Attól viszont kevesen félnek, hogy másnak kárt okoznak - derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. Kikapcsolódási céllal leginkább Ausztriába, Horvátországba, Szlovákiába és Olaszországba látogatnak el a magyarok, míg a munka miatt inkább Németország és Ausztria a célpont. A külföldi utazáskor használt mobilapplikációk közül az időjárás-előrejelző alkalmazások a legnépszerűbbek. Az utasbiztosítások közül pedig a netes összehasonlító oldalak és a rokonok ajánlása alapján választanak az érintettek.

K&H e-dukáció: a netezők felének visszaéltek már az adataival

Az internetezők közel fele, 49 százaléka érintett volt már netes visszaélésben. A legtöbben adathalászt e-mailt kaptak, de közel 20 százalék kattintott már vírusos e-mailre, 10 százaléknak pedig a közösségi média fiókját törték fel - derült ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készített felmérésből. A K&H új programja keretében bárki tesztelheti, mennyire biztonságosan viselkedik az online térben. A bank célja, hogy mindenki felkészüljön az online világ veszélyeire.