hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

milyen szempontok alapján válasszunk középiskolát?

a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő nevezési határidő hosszabbítással segíti a felvételizőket

Tavaly a középiskolai felvételit 81759 nyolcadikos, 8340 hatodikos és 5230 negyedikes írta meg, hasonlóan sokan készültek idén is erre a megmérettetésre, amire szombaton került sor. Ezt követően a szülőknek és diákoknak meg kell jelölniük, hogy melyik a preferált középiskola, mit írnak a jelentkezési lapon az első helyre. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn az elmúlt tanévtől kezdve már gimnazisták is részt vehetnek – összeállításunk szülői tapasztalatok alapján készült: vajon milyen szempontok mentén érdemes kiválasztani, hogy hol tanuljon tovább a gyerek? A vetélkedő szervezői a középiskolai felvételikkel való egybeesés miatt 10 nappal, január 31-ig meghosszabbítják a pénzügyi vetélkedő nevezési határidejét, hogy a felvételik után is legyen még a gyerekeknek ideje felkészülni a versenyre.

"minden nap mondj le valamiről" - te kipróbálnád?

Ha fenntarthatóan akarunk élni, az lemondásokkal, erőfeszítéssel jár – a cél a túlfogyasztás elkerülése, a hulladékok minimalizálása. Így ennek érdekében sokszor feladni kényszerülünk kényelmes beidegződéseinket. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő célja, hogy a pénzügyileg tudatos élet a felnövekvő generáció számára ne csupán bankszámlájuk magas egyenlegét jelentse, hanem életük szerves részét képezze a tudatosság. Az alábbiakban a vetélkedő szervezői összegyűjtöttek néhány tippet, melyek beépítését napi rutinunkba nem csak pénztárcánk köszöni majd meg, de ökológiai lábnyomunkat is csökkenti.

mesedoktorrá válás lépésről lépésre

Az új év számos új lehetőséget tartogat, többek között olyan dolgokat is kipróbálhatunk, amit eddig még nem tettünk meg. Azok számára, akik újévi fogadalma között szerepel az önkénteskedés, a K&H gyógyvarázs mesedoktorok szakértői összegyűjtötték, hogy mire kell figyelniük, mielőtt belevágnak a programba.

így használják az internetet a kkv-k

A hazai kkv-k kezdik felismerni az online világot, tízből hét cég rendelkezik ugyanis saját weboldallal, egy jelentős részük pedig már a legnépszerűbb közösségi média felületen is jelen van – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. A céges honlapot túlnyomó többségük általános céginformációk megosztására használja, de nem ritka a webshop funkció sem, míg a vevőkkel való kapcsolattartásra és a munkaerő toborzásra inkább a Facebookot részesítik előnyben.

a K&H összegyűjtötte, mi történt a pénzügyeinkkel az elmúlt 10 évben

Budapest, 2020. január 7. – Tizedik éve támogatja a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő a fiatalok pénzügyi tudatosságának fejlesztését és jövőjük építését játékos, digitális oktatással. A program 10. születésnapja alkalmából a K&H szakemberei visszapörgették a pénzügyi történelem lapjait és összegezték, melyek voltak a legnagyobb változások az elmúlt évtized pénzügyeiben és mindez hogyan hatott annak oktatására.