hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

Rekordszámú nyertes a K&H gyógyvarázs pályázatán

12 intézménynek összesen 25 millió forint összegű eszköztámogatás

Hét megye 8 kórháza illetve rendelőintézete és 4 mentőállomás gyermekgyógyász főorvosai a mai napon vehették át a 2011-es K&H gyógyvarázs pályázat során elnyert mintegy összesen 25 millió forint értékű gyermekgyógyászati és mentési eszközöket. A K&H nyolc éve elkötelezetten dolgozik azon, hogy a gyermekegészségügy hatékony támogatásával hozzájáruljon ahhoz, hogy a jövő társadalma teljes életet élhessen. Ennek érdekében a zsűri bevonásával évről évre egy-egy olyan fókuszterületet határoz meg, amely nagyszámú beteg gyermek populációt érint, és ennélfogva hangsúlyosan segítségre szorul. 2011–ben a pályázat kiemelten, de nem kizárólagosan a gyermekszemészetre és a füll-orr-gégészetre koncentrált. A K&H Csoport az elmúlt nyolc évben 135 intézményt (köztük 98 kórház, illetve rendelőintézet és 37 mentőszolgálat) összesen több mint 373 millió forint értékű műszerrel támogatott az ország 19 megyéjében.

tanulságok 2011-ben, kihívások 2012-ben a K&H szakértőinek szemével

Az idei pénzügyi év meglehetősen eseménydús volt mind hazai, mind nemzetközi szinten, és olyan történések szemtanúi voltunk, amelyekre korábban nem is számítottunk volna. A növekedési kilátások tartós romlása, az adósságproblémák súlyosbodása, a befektetői bizalom folyamatos ingadozása új kihívások elé állította a gazdasági döntéshozókat, a vállalati szektort és a háztartásokat egyaránt. Ehhez hazai szinten még hozzájárultak a kormányzat egyedi gazdaságpolitikai megoldásai, amelyek hatására jelentős változás történt a vállalatok és a lakosság pénzügyi megtakarítási szokásaiban és hitelezésében egyaránt. A jövő évi kilátások mindezek függvényében meglehetősen sok kérdőjelet tartalmaznak. Többek között ezekről a kérdésekről is szó esett azon a találkozón, amelyet a sajtó képviselőinek tartottak a K&H szakemberei.

Felavatták a K&H új székházát

Befejeződött a K&H új székházának kivitelezése, ma került sor az épületkomplexum avató ünnepségére. A két egymás melletti épület, amely modern, a kor követelményeinek megfelelő munkakörnyezetet biztosít a K&H Csoport mintegy 2 500 dolgozójának, a Millennium Városközpontban épült fel. A beruházás költsége 100 millió euró volt és a projekt pályázik az arany fokozatú LEED minősítésre. Az új székház jelentősen csökkenti a központi területek működési költségeit - csak az energiakiadások várhatóan 30-40%-kal lesznek alacsonyabbak.

0,1 milliárd forintos adózás utáni eredmény 2011 első kilenc hónapjában a K&H Bankcsoportnál

A K&H Bankcsoport 2011 első kilenc hónapjában 0,1 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el. Az adózás utáni eredmény a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésére képzett értékvesztés miatt 99%-kal csökkent az egy évvel korábbi eredményhez képest. A K&H Bankcsoport 12 milliárd forint bankadót fizetett az első háromnegyed évben. A K&H harmadik negyedévben 12 milliárd forint veszteséget könyvelt el, elsősorban amiatt, hogy 25,2 milliárd forint értékvesztést számolt el a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésének várható hatására. A bankadótól és a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésére képzett értékvesztéstől megtisztított adózás utáni eredmény 2011. első kilenc hónapjában 30 milliárd forint volt, amely 8%-os növekedést jelent előző évhez viszonyítva. A kedvezőtlen piaci környezet ellenére a működési bevétel szinten maradt, míg működési költségek 2%-kal csökkentek éves összehasonlításban. A nem-teljesítő hitelek aránya 9,4%-ról 9,7%-ra nőtt egy negyedév alatt. A K&H Biztosító mind az élet üzletágban, mind a nem-élet üzletágban folytatni tudta növekedését a harmadik negyedévben is.

10 tipp, hogy az otthona a közösségi médiában is biztos legyen

A közösségi média egy évtizede kezdett beszivárogni a mindennapi életünkbe, mára szinte minden internetező használja valamilyen formában, például regisztrál a Facebookon vagy az iWiW-en. A K&H Biztosító felmérésében szereplő online felhasználók 93%-a használja valamilyen rendszerességgel a közösségi oldalakat. Fontos azonban tudni, hogy minél többet árulunk el magunkról a közösségi oldalakon, annál könnyebb azt kihasználni. Ezért adunk tíz tippet, hogy semmiképpen se kerüljön veszélybe otthona biztonsága.