hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön

a K&H visszapénz kuponjával sokat lehet spórolni

A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.

K&H: mekkora árat fizetünk az utazásért?

évente átlagosan 17 ezer kilométert tesznek meg a középkorú magyarok

Miközben a középkorú magyar autósok évek óta átlagosan ugyanannyit, 16-18 ezer kilométert vezetnek, a tankolás drágulása miatt emelkedtek az üzemanyag-kiadásaik – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A havi átlagos üzemanyag-kiadás rekordszintre, 30 ezer forintra emelkedett, ám ez kedvező eredményt is hozott: 37-ről 54 százalékra nőtt azoknak az aránya, akik nem egyedül ülnek autóba.

K&H: kis pénzből nagy eredmény

hogyan lesz a zsebpénzből álomutazás?

Ki gondolná, hogy már havi néhány ezer forint félrerakásával is komoly pénzt tudnak összegyűjteni a diákok a zsebpénzükből? A K&H szerint ez gyerekjáték: csak egy kis rendszeresség kell hozzá, és pár év alatt összejöhet egy menő laptopra, egy elektromos biciklire, vagy akár egy álomutazásra is elegendő összeg.

K&H: forradalom az ATM-eknél, rengeteg tranzakciót érint az új lépés

tényleg nyugdíjba mehet a bankkártya: felkerült a hiányzó puzzle-darab a digitális bankolás asztalára

A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé teszi, hogy ügyfelei kártya nélkül, okostelefonjuk segítségével vehessenek fel vagy helyezhessenek be készpénzt. Ez a digitális innováció a banki szolgáltatások egy új korszakát nyitja meg. A nagyságrendet mutatja, hogy a K&H-s ATM-ek 2024-ben összesen több, mint 12 millió készpénzfelvételben és -befizetésben működtek közre.

ezek 2025 legnagyobb technológiai kihívásai a bankoknál

az AI integrálása és a személyre szabott szolgáltatások lesz az idei év slágere

A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI) bevezetése és használata az ügyfélkezelésben és a pénzintézetek belső folyamataiban, az ügyfelekre szabott szolgáltatások iránti növekvő igények kielégítése, valamint az ökoszisztéma-alapú működés és a platformok fejlesztésének követése lesznek. A K&H célja idén is az ügyfélélmény javítása.