hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

megvannak a K&H Hearthstone és a K&H League of Legends győztesei

272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai. A kétnapos döntő két helyszínen, Győrben és Budapesten zajlott, amit a nézők élő adásban is követhettek. Az e-sportolók számára a versenyzés szeretete, a saját határok feszegetése jelenti az igazi motivációt arra, hogy kiválóan teljesítsenek, erre pedig 5 játék, köztük a K&H League of Legends, valamint a K&H Hearthstone mérkőzései adtak lehetőséget.

K&H: megjött a benzinszámla, havi 22 ezerről szól

az autósok 7 százaléka havi 50 ezernél többet hagy a benzinkutakon

Egyre többet autóznak a magyarok, tavaly a 30-59 évesek 73 százaléka használta rendszeresen autóját, szemben az egy évvel korábbi 71, illetve a 2016-os 60 százalékkal - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Az üzemanyagszámla havonta átlagosan 22 ezer forintra rúg, ami 12 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi összeget. Az emberek 80 százalékának van autója, a budapestieknél 69 százalékos ez az arány, míg a nyugati megyékben élőknél már 80 százalékos. Az 50-es korosztály tagjainak pedig közel 90 százaléka rendelkezik gépkocsival. A sofőrök legnagyobb része, 86 százaléka tart attól, hogy valaki nekimegy az autójának.

az oktatásnak is lépést kell tartania a digitalizációval, a pénzügyek terén is

a K&H szerint a pénzügyi ismeretszerzésnek nagyobb hangsúlyt kell kapnia az oktatásban

A digitalizáció térnyerését jól mutatja, hogy ma átlagosan egy családban minden főre két digitális eszköz jut. A gyerekek korán, 4-5 éves kortól rendszeres használóivá válnak, később pedig a játék mellett már legalább 56 százalékuk tanulásra is használja. A változás az oktatásban is megjelent: az iskolák 98 százaléka rendelkezik legalább egy olyan teremmel, amely megfelel az aktuális igényeknek. A K&H Csoport szerint az oktatásában a pénzügyi tudatosság kialakításának nagyobb hangsúlyt kellene kapnia, a megfelelő módját pedig az adja, ha lépést tartunk a digitális átalakulással.

K&H: 10-ből hét autós lépi át a sebességhatárt

főszerepben a gyorshajtás

Lakott területen belül az autósok 57 százaléka tartja be a sebességhatárt, 90 km/h-s korlátozásnál már csak a 49 százalékuk, az autópályán viszont más a helyzet: sokan még a 120 km/h-t sem érik el – derül ki a K&H biztos jövő kutatásából. Az átlagsebességmérés bevezetését az autósok 56 százaléka jó ötletnek tartja, 46 százalékuk azonban nem kér belőle.

a K&H gyógyvarázs 5 tippje arra, hogyan szerettesd meg gyermekeddel az olvasást

Egy kutatás szerint a folyamatosan online lévő fiatalok több mint fele egyetlen könyvet sem olvas el egy év alatt.  Az olvasás megszerettetése már a legkisseb korban elkezdődhet, de sosincs késő. Április 23-án, a könyv világnapján például számos program nyújt lehetőséget arra, hogy újra felfedezzük a könyvek varázslatos világát.  A történetek a K&H gyógyvarázs mesedoktoroknak köszönhetően több ezer beteg gyermek lelki gyógyulásához is hozzájárultak már. Így a tapasztalatok alapján a szervezők összegyűjtöttek 5 tippet arra, hogy hogyan szerettethetjük meg gyermekeinkkel is az olvasást.

kiderült, kik a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntősei

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

a K&H a pénzügyi szektor Legvonzóbb Munkaadója

A K&H nyerte el a pénzügyi szektor Legvonzóbb Munkaadója címet a Randstad Employer Brand Research 2019 alapján. A K&H kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a kollégák folyamatosan fejlődhessenek szakmailag, és megtalálhassák azt a szakterületet és tevékenységet, amiben igazán kitűnhetnek és kiteljesedhetnek. A kutatásban Magyarországon közel 7000 potenciális munkavállaló véleményét vizsgálták arról, hogy melyik munkáltató vonzó számukra és miért.

magyar technológia ad megoldást a kiemelt fontosságú infokommunikációs berendezések hatékony hűtésére

Az IT infrastruktúra fejlődésével az infokommunikációs berendezések hűtési technológiája is egyre inkább kulcsfontosságú. A hatékony energiamenedzsmentre a választ egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő HeatVentors adhatja meg, mivel a cég fázisváltáson alapuló hőenergia-tárolója legalább 30-40%-kal hatékonyabbá teszi a hűtési rendszert. Az innovatív hőtárolási technológiát jelenleg az MVM NET Zrt. egyik telekommunikációs bázisállomásán tesztelik.

K&H: így védjük az ingatlanunkat

70 százalékon a falubeli kutyák

A legelterjedtebb lakásvédelmi eszköz a lakásbiztosítás, a magyarok 85 százaléka rendelkezik vele - derül ki a K&H biztos jövő kutatásából. Az ingatlanokban bekövetkező károkat a 30-59 éves magyarok szerint leghatékonyabban szén-monoxid-riasztóval, a szomszédok összefogásával és a lakásbiztosítás segítségével lehet megelőzni vagy enyhíteni. A károk közül egyébként a többség a természeti csapástól és a csőtöréstől tart. A magyarok harmada pár éven belül napelemes rendszerrel szerelné fel otthonát.

nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára. A családi vállalatok előnyben vannak más cégekkel szemben, mivel a karizmatikus vezető és a család jelenléte biztosítja azt az alapot, amivel könnyeben tudnak azonosulni a munkatársak  – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubján.