hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

darazsak ellen is lehet biztosítást kötni

itt a fullánkszezon, erre érdemes figyelni

Egy-egy lakásbiztosítás alapesetben csak az elemi károkra nyújt fedezetet, de személyre szabható más eseményekre is. A legtöbben tetőbeázásra, betöréses lopásra, túlfeszültség okozta károkra kérnek extra biztosítást, azonban őszi hónapokban néhány nem várt fullánkos vendég is megkeserítheti a biztonságunkat, irtásuk vagyonokba kerülhet és a testi épséget is sok esetben veszélyeztetik egyszerű jelenlétükkel vagy a nem szakszerű irtással.

inkább lefelé tart a forint csoportja

Bár lassabban, de folytatódik a magyarországi kamatemelési ciklus, a forint és feltörekvő piaci társai inkább a negatív irányba mehetnek középtávon a negyedik hullám okozta bizonytalanságból adódó nemzetközi befektetői hangulat miatt – véli Hajósi Péter, a K&H alapok vezető stratégája. A részvénypiacokon még mindig van keresnivalója a megtakarítóknak, akiknek érdemes a külföldi devizákra figyelniük.

a KBC Mobile app világszerte az élvonalban! - Sia Partners független kutatóintézet kutatása alapján a KBC Mobile applikáció pontosan 10 évvel a bevezetése után a világranglista élén végzett

Egy összehasonlító tanulmány alapján a Sia Partners független nemzetközi kutatóintézet a KBC Mobile-t a világ legjobb mobil banki alkalmazásának választotta.

fókuszban a fenntarthatóság: új startupokkal bővül a Start it @K&H

18 startuppal bővül Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátora, a Start it @K&H.  Az idén kiemelten fenntarthatósági szempontok mentén is, rekorszámú jelentkező közül kiválasztott új csapatok innovatív ötleteikkel hatékonyan hozzájárulnak a szemléletformáláshoz, valamint a társadalmi és környezeti értékek megóvásához. A 6 hónapos fejlesztő programba bekerült startupok megújult, inspirációs közösségként működő budapesti, valamint a győri irodában kezdhetik meg a közös munkát.

10-ből 9-en vannak az online vásárlók - lemaradásban a férfiak

A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak - derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely választ adott arra is, hogy a nők vagy a férfiak részesítik előnyben a netes vásárlást. A K&H összefoglalója bemutatja azt is, hogyan lett a kiskereskedelem sztárja az online vásárlás.