hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a tudatos pénzügyi tervezés is szükséges a gyerekek továbbtanulásához!

Magyarországon közel 87 ezer diák kezdi el 2017 szeptemberében a középiskolát, közülük mintegy tizenhétezren költöznek kollégiumba. Ez komoly pénzügyi és logisztikai tervezést igényel a családoktól, önállósodást a fiataloktól. A pihenés és nyaralás mellett így érdemes a felkészülésre is időt, figyelmet fordítani. A K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői körbejárták, hogyan lehet a pénzügyi tudatosság jegyében felkészülni a nagy változásra.

az időjárás lehet a mezőgazdaság legnagyobb ellensége

A hazai lakosság szerint az időjárás okozta nehézségek jelenthetik a legnagyobb kihívást az agrárium számára a következő években, de a technológiai korszerűsítés és az utánpótlás hiánya is komoly problémát okozhat. Az étkezések terén a laktóz- és gluténmentes étrend erősödésére érdemes felkészülnie az élelmiszeriparnak, legalábbis a fogyasztók szerint – derül ki a K&H felméréséből.

nyaralni mennek a tőzsdék

A befektetők egyik kedvenc szállóigéje a “sell in May and go away”, azaz májusban add el a részvényeidet és hagyd ott a piacot. Valóban azok a befektetők járnak jól, akik ilyenkor eladják részvénymegtakarításukat? – a K&H megmutatja.

K&H: pesszimistábbak a jövő női nyugdíjasai

Csak minden második magyar számít arra, hogy kizárólag a nyugdíjából meg tudna élni. A hosszú távú anyagi kockázatokat mérlegelve a legtöbben még mindig attól tartanak, hogy az állam elveszi a nyugdíjcélú megtakarításokat, ez a válaszadók 42 százalékát aggasztja komolyan – derült ki a K&H biztos jövő indexéből. Azonban a hosszú távú megtakarításokkal kapcsolatban most a legpozitívabbak a megkérdezettek: mindössze 37 százalék gondolja, hogy ezek keveset érnek majd. A K&H szerint a háztartások jövedelmi helyzetének javulása miatt az öngondoskodási piac bővülhet. Egy havi 20 ezer forintos megtakarítás konzervatív 2-3 százalékos hozammal számolva 30 év múlva közel 10 millió forintot eredményezhet.

a vállalat személyisége fogja meg a munkavállalókat

Ma már egyre fontosabb szempont a vállalat jó hírneve, melyet a márka mellett a dolgozókról való gondoskodás, valamint a társadalomért és környezetért folytatott tevékenységek is meghatároznak. A cégek társadalmi felelősségvállalási, környezetvédelmi és HR intézkedései leginkább a vállalatok CSR jelentéseiből ismerhető meg. Magyarország egyik vezető pénzintézete, a K&H Csoport most megjelent fenntarthatósági jelentése közérthetően és látványosan mutatja be munkáltatói személyiségét a legfőbb támogatási területein keresztül.